KPN heeft op 10 april 2021 de deuren van de vernieuwde winkelformule in Nijmegen Dukenburg geopend. De formule is ontwikkeld op basis van de meest recente inzichten in hoe mensen fysiek winkelen in combinatie met online. Al begint ruim 90% van kopers hun zoektocht online, de behoefte aan persoonlijk contact is nog erg belangrijk voor winkelend Nederland.

Geertje Spanjaard, verantwoordelijk voor de winkels van KPN: “Wij zien dat de kracht van retail leeft en daarom investeren wij in een moderne nieuwe winkelformule. De winkels van KPN blijven belangrijk voor onze klanten. Ze hebben behoefte aan persoonlijke service dichtbij in de buurt. Klanten kiezen hun kanaal van voorkeur, maar online kan niet alles opvangen. Klanten vinden het fijn om in een prettige sfeer persoonlijk geholpen te worden en wij vinden het belangrijk om in nauw contact te blijven met onze klanten.” De winkel is ingericht volgens het concept Zelf en Samen. Zelf staat voor klanten die graag zelf willen oriënteren, snel geholpen willen worden en zelf aan de knoppen wil zitten. Samen staat voor persoonlijke aandacht en advies waarbij de tijd genomen wordt. In de winkel kan de klant kijken, kiezen, service krijgen en kopen. Dit alles in een aangename sfeer van licht en hout.

De winkel voldoet tevens aan de hoogste duurzaamheidseisen, want is bijna 100% circulair in het gebruik van grondstoffen en 100% groen in energiegebruik. De KPN winkel in Nijmegen Dukenburg is helemaal geïntegreerd met klantenservice en de andere verkoop kanalen. In de dynamische inrichting zijn bijna alle producten en diensten van KPN zichtbaar. De ontwikkeling en uitrol van een nieuwe winkelformule is nu vooral belangrijk, waar persoonlijk contact en hulp extra belangrijk kan zijn voor klanten.

KPN Winkelcentrum Dukenburg
Zwanenveld 9059, Nijmegen